Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 39
Pokaż wszystkie komentarzeKupiłem SV650 ponieważ naczytałem się na forach, że jest bezawaryjny i ekonomiczny. Prawda okazała się polowiczna. Fakt, że motocykl się nie psuje. Niestety ja nie jestem w stanie zejść poniżej 9,5 litra na 100 km. Nie ukrywam, że jeżdżę tylko po mieście w trybie włącz i wyłącz, ale uważam, że przy tej pojemności to i tak za dużo. Ludzie jak mam pojechać żeby zużył tylko 6 litrów na 100 km. Dla mnie to niemożliwe. Wcześniej miałem podrasowanego litra od Yamahy i palił 12-17 l/100 km ale trzeba przyznać że jechal tylko cały czas siadaly zębatki, łańcuch i klocki hamulcowe lecz nie dostawał zadyszki przy 200 km/h jak SV-ka. Motocykl może i fajny ale piekłem od niego nie bije. Bez wymiany oleju w latach na gęstszy miałem wrazenie, że przy hamowaniu szoruje szczęka po asfalcie. Podczas przyspieszania mam wrazenie, że odkręcamy gaz przy 180 km/h i niewiele się dzieje i w oczekiwaniu na 215 km/h co w przypadku mojego modelu jest kresem można się zdrzemnąć.
Odpowiedzja swoją gaźnikówke pałowałem ile tylko się dało i nigdy nie przekroczyłem 5.9/100 (przelotowy wydech był) masz rozregulowany układ paliwowy...
OdpowiedzSV650s 2003r - Ja jeżdżę tylko w trasie, prędkości rzędu 140-215 km/h. Przy takiej jeździe pali 6,5 - 7. Raz jechałem w trase 200km z pasażerem w deszczu, nie przekraczałem 120 km/h i spalanie wyszło 4,5 -5l /100km.
OdpowiedzJak SV650 pali 9,5l/100km to coś jest popsute i trzeba naprawić. Powinna palić tyle co podane w artykule. Porównywanie SV650 do litra, który kosztuje jako nowy dwa razy tyle, jest nieporozumieniem. Zawieszenie faktycznie jest miękkie, pomaga wymiana oleju na 15W. Prędkości w okolicach 200km/h to nie rejony dla SV650, do tego potrzeba sporo więcej mocy. Do 160 jest ogień, silnik oddaje moc w sposób nieosiągalny dla konkurencyjnych rzędowych 600-tek, które trzeba wysoko kręcić żeby zaczęły jechać. Ogólnie świetny motocykl, głównie ze względu na silnik V2, niską masę, zwrotność, prostotę i bezawaryjność.
Odpowiedz